Kaymakamımız Sayın Enver Yılmaz'ın başkanlığında; Belediye Başkan Yardımcısı Ayşenur Türkmen ve Kurum Amirlerinin katılımıyla Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında alınacak tedbirlerin değerlendirildiği bir toplantı gerçekleştirildi.
← Duyurulara dön
Resmi Akış
LGS TEDBİRLERİ TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLİDİ