Sinop Valimiz Sayın Dr. Mustafa Özarslan'ın himayelerinde ilimizde yürütülen "Destanlarımızı Sahneliyoruz" projesinin Boyabat etabında muhteşem bir kültür şöleni yaşandı. İlçemizde sahnelenmekte olan 3 büyük destandan ikincisi olan ve milletimizin küllerinden yeniden doğuşunu simgeleyen Ergenekon Destanı, Boyabat 15 Temmuz Şehitler Kültür Merkezi'nde özgün bir tiyatro gösterimiyle sahneye taşındı.
← Duyurulara dön
Resmi Akış
BOYABATA DESTAN RÜZGARI ERGENEKON DESTANI SERGİLENDİ